صفحه اصلی
سینما و موسیقی
پزشکی و بهداشت
آموزش و کنکور
فناوری اطلاعات و ارتباطات
گوناگون
گردش در مالزی
بازار و سرمایه
آموزش عالی
مالزی نشینان
رنگ و نقش
خواندنی ها
رسانه های اجتماعی


مشروح خبر


شير بز بخوريد

شير بز مفيدتر از شير گاو است.

به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، يك كارشناس تغذيه گفت:شير بز به دستگاه گوارشي و سوخت و ساز مواد معدني مانند آهن، کلسيم ، فسفر و منيزيم کمک مي‌کند.

 شير بز و شير گاو هر دو حاوي کلسيم و کلسيم غني شده طبيعي هستند.  بر اساس اين گزارش، مصرف منظم شير بز تاثير مثبتي بر سوخت و ساز مواد معدني دارد و موجب بهبودي کم خوني ناشي از فقر آهن و لخت شدن مواد معدني در استخوان مي‌شود.  
همچنين مطالعات نشان داده است؛ کلسيم غني شده در شير بز در جذب مواد معدني مورد مطالعه، اختلال ايجاد مي‌کند.
انتهای پیام/


منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران
تاريخ انتشار : چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 10:32 بعد از ظهر
تعداد بازديد : 1326

به اين خبر امتياز بدهيد
   
امتیاز فعلی: 4.00 از 5
تعداد 5 کاربر به این خبر امتیاز داده اند


نويسنده : بهراد رادمان پنج شنبه 21 مهر 1390 ساعت 11:02 صبح
من به بز خیلی علاقه دارم
وب سايت    پست الكترونيكي

نظر شما
نام شما :
پست الکترونيک :
وب سايت :
     




پر بازدید ترین خبرهای هفت روز گذاشته
پانزده زن ایرانی و یمنی به اتهام تن فروشی بازداشت شدند
چارتر های نوروزی ایراشیا
داستان ایرایشیا Air Asia
مدرک دانشگاههای انگلستان در ایران بی اعتبار می شود
مهاجر صدای خستگی های من و تو
تخفیف و تسهیلات ایران ایر به مناسبت دهه مبارک فجر



123 خبر
© کلیه حقوق این نرم افزار متعلق به شرکت ارتباطات راهبردی پارسیان می باشد.