صفحه اصلی
سینما و موسیقی
پزشکی و بهداشت
آموزش و کنکور
فناوری اطلاعات و ارتباطات
گوناگون
گردش در مالزی
بازار و سرمایه
آموزش عالی
مالزی نشینان
رنگ و نقش
خواندنی ها
رسانه های اجتماعی


مشروح خبر


اثر مثبت کلسیم بر کلسترول خون

نتیجه پژوهشی در كشورمان نشان می دهد، وجود مقدار كافی كلسیم در برنامه غذایی افراد، بر مقدار كلسترول خون تاثیر مثبتی بر جای می گذارد.

به گزارش سلامت نیوز، به نوشته نشریه پزشكی "ارمغان دانش"، وجود مقدار كافی ریزمغذّی كلسیم در برنامه غذایی افراد، مقدار كلسترول خون آنان را كاهش می دهد.

نتیجه بررسی اخیر پژوهشگران دانشگاه علوم پزشكی تهران درباره تعدادی موش آزمایشگاهی نشان می دهد: با افزایش مقدار  كلسیم دریافتی در رژیم غذایی روزانه، مقدار كلسترول خون كاهش می یابد كه این امر در كاهش خطر بروز بیماری های قلبی سودمند خواهد بود.


انتهای پیام/

منبع : سلامت نیوز
تاريخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 11:25 بعد از ظهر
تعداد بازديد : 472

به اين خبر امتياز بدهيد
   



نظر شما
نام شما :
پست الکترونيک :
وب سايت :
     




پر بازدید ترین خبرهای هفت روز گذاشته
پانزده زن ایرانی و یمنی به اتهام تن فروشی بازداشت شدند
چارتر های نوروزی ایراشیا
داستان ایرایشیا Air Asia
مدرک دانشگاههای انگلستان در ایران بی اعتبار می شود
مهاجر صدای خستگی های من و تو
تخفیف و تسهیلات ایران ایر به مناسبت دهه مبارک فجر



123 خبر
© کلیه حقوق این نرم افزار متعلق به شرکت ارتباطات راهبردی پارسیان می باشد.